lørdag 23. oktober 2010

VOTTE-VERDEN.........

Den siste uken har jeg vært syk.....men veldig GLAD også!!
Vottene jeg har sittet og sydd har fått nye eiere!:-)
Hadde i utgangspunktet sydd de for å ha med på julemesse på

 Heimdal Samfunnshus
30. og 31. oktober.
(stikk gjerne innom - dere som er i nærheten)

Nå må jeg bruke resten av uken til å sy ENDA flere votter:-)
Føler at jeg befinner meg i en votte-verden - HERLIG!!
PROBLEMET er bare at de er utsolgt for grå ullfilt på Stoff og Stil!!!!
De får varer på tirsdag, så da blir det maratonsying fram til fredag.

Er utrolig glad for den positive responsen jeg har fått her på bloggen og ellers, gøy at noen setter pris på det jeg lager:-).
 Særlig når det gjelder dydsvottene, som betyr noe spesielt for MEG!

TUSEN TAKK - ALLE SAMMEN:-)

Fortsatt god helg:-)


1 kommentar:

  1. Hei!
    Her har jeg ikke vært inne før...men for en koselig blogg.....og nydelig votter du lager:)
    Kommer tilbake hit...
    Klem fra Katharina

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en kommentar:-)