fredag 29. oktober 2010

DA ER JEG KLAR FOR MESSE;-)


Messebordet:-)

I morgen er det klart for messe i Heimdal Samfunnshus. Har forberedt noen produkter, men føler utvalget skulle vært litt større. Har vært syk de siste 2 ukene, så jeg har ikke fått gjort alt det jeg hadde planlagt. Men jeg satser på at det blir bra med det jeg  laget
i høstferien.

Lysene på bordet er fra Party Lite. Har det siste året vært konsulent for disse produktene og håper at noen på messa ønsker å booke et party før jul:-)

God helg til dere alle:-)

Nina:-)

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har laget! Det går nok unna som varmt hvetebrød tenker jeg.
    Lykke til!
    Ser jeg ligger på blogglisten din, så koselig ♥
    Det setter jeg pris på. :-)
    Klem, Eva

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en kommentar:-)